Εξυπηρέτηση πελατών

https://www.funidelia.gr/cart

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου,

Θα βρείτε τις πληροφορίες παρακολούθησης στις λεπτομέρειες της παραγγελίας προσβάσιμες μέσω του λογαριασμού σας.

Εάν μια παραγγελία περιλαμβάνει διάφορα προϊόντα, είναι πιθανό κάθε ένα από αυτά να έχει διαφορετικές ημερομηνίες παράδοσης.

Ωστόσο, η εκτιμώμενη ημερομηνία που παρέχεται κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αγοράς είναι η ημερομηνία που θα λάβετε όλα τα προϊόντα μαζί. Εάν έχετε λάβει email ενημέρωσης για την αποστολή της παραγγελίας σας με τη μεταφορική εταιρεία, θα βρείτε έναν άμεσο σύνδεσμο προς την παρακολούθηση εκεί. Εάν δεν διαθέτετε αυτό το email, μπορείτε επίσης να παρακολουθήσετε την αποστολή σας προσβάσιμοι μέσω του λογαριασμού σας. Εκεί, θα σας παρέχουμε τα στοιχεία της μεταφορικής εταιρείας ώστε να μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους και να λάβετε πιο ακριβείς πληροφορίες.

Σημείωση: Εάν εμφανίζεται ότι το πακέτο παραδόθηκε, αλλά εσείς δεν το έχετε λάβει, μεταβείτε στη σελίδα "Παραδόθηκε και δεν το έχω λάβει" για περισσότερες πληροφορίες.

Άλλες σχετικές ερωτήσεις:
Top