Εξυπηρέτηση πελατών

https://www.funidelia.gr/cart

Εύρεση πακέτου που δεν έχει παραληφθεί αλλά εμφανίζεται ως παραδομένο

Εάν η παρακολούθηση εμφανίζεται ως παραδομένη, αλλά δεν μπορείς να εντοπίσεις την παραγγελία σου, ρώτησε τους γείτονές σου ή επικοινώνησε με τη μεταφορική εταιρεία.

Εάν η παραγγελία εμφανίζεται ως "παραδόθηκε", αλλά δεν την έχεις παραλάβει:

  • Ελέγξτε εάν κάποιος άλλος που διαμένει στην ίδια διεύθυνση ή είναι υποδοχέας στο κτίριο σου έχει δεχτεί την παράδοση.
  • Ελέγξτε εάν έχει αφήσει σημείωση για αποτυχημένη προσπάθεια παράδοσης στο ταχυδρομικό κουτί ή στην πόρτα. Αυτή η σημείωση περιέχει οδηγίες για το πώς να επαναπρογραμματίσετε την παράδοση ή να παραλάβετε το πακέτο. Σε περίπτωση απουσίας, οι μεταφορείς μπορούν να αφήσουν το πακέτο σε σημεία παραλαβής.
  • Επικοινωνήστε με τη μεταφορική εταιρεία για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την παράδοση του πακέτου. Θυμηθείτε ότι πρέπει να έχετε στη διάθεσή σας τον αριθμό παρακολούθησης της παραγγελίας σας.
  • Είναι πολύ σημαντικό να μας ενημερώνετε άμεσα για οποιαδήποτε παραγγελία ή προϊόν που δεν έχετε λάβει. Να θυμάστε ότι μπορούμε να επιλύσουμε το πρόβλημα μόνο για ένα χρονικό διάστημα 14 ημερών από την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης.
Άλλες σχετικές ερωτήσεις:
Top