Μερικές φορές λαμβάνουμε την επιβεβαίωση της παράδοσης από τον ταχυμεταφορέα λίγο καθυστερημένα, και για το λόγο αυτό δεν είναι δυνατή η καταχώρηση της επιστροφής στον λογαριασμό σας.
Εάν επιθυμείτε να επιταχύνετε αυτή τη διαδικασία, μπορείτε να συνδεθείτε στην ενότητα "ο λογαριασμός μου" και να επιβεβαιώσετε ότι η παραγγελία σας έχει ήδη παραδοθεί. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή.
* Σημειώστε ότι η μέγιστη περίοδος επιστροφής είναι 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία που λάβατε την παραγγελία. Μετά το πέρας αυτής της περιόδου η επιλογή επιστροφής εξαφανίζεται.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα προσωπικά δεδομένα που παρέχονται στο παρόν έντυπο θα υποβληθούν σε επεξεργασία από την Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Ο κύριος σκοπός αυτών των πληροφοριών είναι να απαντήσουμε στα αιτήματα ή τις ερωτήσεις σ