Εξυπηρέτηση πελατών

https://www.funidelia.gr/cart

Κάποια προϊόντα από την παραγγελία μου απουσιάζουν. Δεν έχω λάβει όλα τα προϊόντα που παράγγειλα.

Απολογούμαστε για οποιαδήποτε ταλαιπωρία προκλήθηκε. Αυτό ίσως να οφείλεται σε κάποιο σφάλμα που προέκυψε κατά την συσκευασία του προϊόντος στην αποθήκη μας. Παρακαλούμε αναφέρετε λεπτομερώς ποια προϊόντα ακριβώς απουσιάζουν, και εμείς θα εξετάσουμε το θέμα και θα σας προτείνουμε μία λύση το συντομότερο δυνατό.
Άλλες σχετικές ερωτήσεις:
Top