https://www.funidelia.gr/cart
Επιστροφές
- Έχω λάβει ένα email το οποίο αναφέρει πως η παραγγελία μου έχει ακυρωθεί. Γιατί,
- Πώς μπορώ να αλλάξω το μέγεθος,
- Έχω παραλάβει ένα ελαττωματικό/φθαρμένο προϊόν
- Έλαβα διαφορετικό μέγεθος από αυτό που παράγγειλα. Πως μπορώ να κάνω αλλαγή,
- Ακόμα δεν έχω λάβει επιστροφή χρημάτων. Πόσος χρόνος χρειάζεται για την επιστροφή χρημάτων,
- Πώς επιστρέφω ένα προϊόν,
- Δεν μπορώ να επεξεργαστώ την επιστροφή μου. Μπορείτε παρακαλώ να με βοηθήσετε,
- Ποιο είναι το κόστος επιστροφής κάποιου προϊόντος/αλλαγής μεγέθους,
- Έλαβα διαφορετικά προϊόντα από αυτά που παράγγειλα.
- Κάποια προϊόντα από την παραγγελία μου απουσιάζουν. Δεν έχω λάβει όλα τα προϊόντα που παράγγειλα.
- Η επιστροφή μου έχει απορριφθεί. Γιατί,
- Πως ετοιμάζω την συσκευασία για επιστροφή,
- Υπό ποιες προϋποθέσεις μπορεί να γίνει μία επιστροφή,
- Δικαίωμα υπαναχώρησης
- Έχω παραλάβει ένα ελλιπής προϊόν / μέρη ή αξεσουάρ λείπουν