Για να πραγματοποιήσετε μία επιστροφή, πρέπει να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο Funidelia με τα στοιχεία σας. Να θυμάστε πως έχετε 14 ημερολογιακές ημέρες για να πραγματοποιήσετε την επιστροφή. Κάντε κλικ σε αυτή την ενότητα, ακολούθως στην παραγγελία που περιλαμβάνει τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε, και τέλος επιλέξτε τα προϊόντα και τον λόγο για τον οποίον θέλετε να τα επιστρέψετε. Όταν παραλάβουμε το δέμα στην αποθήκη μας, θα προχωρήσουμε στην επιστροφή χρημάτων.
ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ: Οι επιστροφές αποστέλλονται από εσάς. Η Funidelia δεν παρέχει ετικέτες επιστροφής.
Ελέγξτε πρώτα ότι το προϊόν πληροί τις προϋποθέσεις που καθορίζονται στην πολιτική επιστροφής.
Πρέπει να ακολουθήσετε αυτά τα βήματα για να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων:
Συνδεθείτε με τα στοιχεία του χρήστη σας στην ενότητα που θα βρείτε στην πάνω δεξιά γωνία του ιστότοπου. Στην ενότητα 'Επιστροφές' θα δείτε τα αγορασμένα προϊόντα που μπορείτε να επιστρέψετε και την κατάσταση επιστροφής χρημάτων ή εάν έχετε ήδη κάνει αλλαγές στο προϊόν. Μερικές φορές τα προϊόντα σας ενδέχεται να μην εμφανίζονται σε αυτήν την ενότητα και δεν μπορείτε να τα επιστρέψετε έως ότου έχουν παρέλθει 12/24 ώρες από την ημερομηνία παράδοσης. Ο λόγος αυτής της καθυστέρησης είναι ότι το σύστημα απαιτεί ένα σύντομο χρονικό διάστημα για την καταγραφή των δεδομένων του μεταφορέα που υποδεικνύουν την παραλαβή της παραγγελίας.
Πρέπει να επιλέξετε τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε και να καθορίσετε έναν λόγο (μόνο αν θέλετε
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα προσωπικά δεδομένα που παρέχονται στο παρόν έντυπο θα υποβληθούν σε επεξεργασία από την Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Ο κύριος σκοπός αυτών των πληροφοριών είναι να απαντήσουμε στα αιτήματα ή τις ερωτήσεις σ