Εξυπηρέτηση πελατών

https://www.funidelia.gr/cart

Πώς μπορώ να αλλάξω τα προϊόντα στην παραγγελία μου,

Αν τα προϊόντα της παραγγελίας σας δεν είναι διαθέσιμα για άμεση αποστολή και η αποθήκη μας δεν ξεκίνησε να ετοιμάζει την παραγγελία σας, μπορείτε να επιλέξετε όπως:

  • Να αφαιρέσετε τα προϊόντα από την παραγγελία σας.
  • Να ακυρώσετε την παραγγελία σας.

(Δεν είναι εφικτό να προσθέσετε προϊόντα.)

Για να επεξεργστείτε την παραγγελία σας, παρακαλούμε όπως συνδεθείτε στον ''λογαριασμό σας''.

Εάν έχουμε ήδη ξεκινήσει να ετοιμάζουμε την παραγγελία σας, η κατάσταση της παραγγελίας σας θα έχει αλλάξει σε ''σε προετοιμασία'' και δεν θα είστε σε θέση να κάνετε οποιεσδήποτε αλλαγές. Από αυτό το σημείο και έπειτα:

  • Αν χρειαστεί να προσθέσετε κάποιο προϊόν: παρακαλούμε όπως πραγματοποιήσετε μία καινούργια και ξεχωριστή παραγγελία (αυτό μπορεί να οδηγήσει σε επιπλέον έξοδα αποστολής).
  • Αν χρειαστεί να αφαιρέσετε κάποιο προϊόν: έχετε 14 ημέρες για να επιστρέψετε το προϊόν από την ημέρα παράδοσης της παραγγελίας σας.
Άλλες σχετικές ερωτήσεις:
Top