Εξυπηρέτηση πελατών

https://www.funidelia.gr/cart

Τι γίνεται σε περίπτωση που απουσιάζω από το σπίτι όταν επικοινωνήσει μαζί μου η μεταφορική εταιρεία

Είτε θα αφήσουν μία σημείωση στην πόρτα σας ή θα σας ενημερώσουν μέσω τηλεφώνου. Μπορείτε να ελέγξετε τον σύνδεσμο παρακολούθησης από το email που σας έχουμε στείλει για περισσότερες πληροφορίες. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με την μεταφορική εταιρεία για να κανονίσετε νέα ημερομηνία παράδοσης ή παραλαβή από τα γραφεία τους.
Άλλες σχετικές ερωτήσεις:
Top