Λυπούμαστε που δεν λάβατε την παραγγελία σας σε τέλεια κατάσταση, ίσως κι εμείς να την παραλάβαμε σε αυτή την κατάσταση από το εργοστάσιο ή ίσως να έχει καταστραφεί κατά την μεταφορά.
Παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας για να ζητήσετε να γίνει επιστροφή μέσω του λογαριασμού σας και προσδιορίστε τον λόγο στην ενότητα επιστροφών, ή χρησιμοποιήστε την πιο κάτω φόρμα επικοινωνίας. Για επίσπευση της διαδικασίας παρακαλούμε όπως παρέχετε / επισυνάψετε τα πιο κάτω:
Μόλις λάβουμε το αίτημά σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό με μία λύση.
Εάν η επιστροφή χρημάτων εγκριθεί, θα επιστρέψουμε το ολικό ποσό που πληώθηκε για το προϊόν, εξειρουμένων των εξόδων αποστολής, ή αν το προϊόν είναι ακόμα διαθέσιμο, θα σας αποστείλουμε ένα καινούργιο προϊόν. Έχετε στην διάθεσή σας 14 ημερολογιακές μέρες από την ημέρα που παραλάβατε την παραγγελία σας για να πραγματοποιήσετε αυτό το αίτημα.
** Σημαντικό: Είναι υποχρεωτικό να μας ενημερώσετε σχετικά με την ζημιά του προϊόντος και την πρόθεσή σας να το επιστρέψετε προτού στείλετε το προϊόν πίσω σε εμάς. Σε αντίθετη περίπτωση, ενδέχεται να απορριφθεί η επιστροφή.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα προσωπικά δεδομένα που παρέχονται στο παρόν έντυπο θα υποβληθούν σε επεξεργασία από την Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Ο κύριος σκοπός αυτών των πληροφοριών είναι να απαντήσουμε στα αιτήματα ή τις ερωτήσεις σ