Εξυπηρέτηση πελατών

https://www.funidelia.gr/cart

Έλαβα ένα ελαττωματικό προϊόν ή λείπουν εξαρτήματα

Λυπούμαστε που το προϊόν έφτασε ελαττωματικό ή με ελλείποντα εξαρτήματα.

Συνδεθείτε στον "λογαριασμό σας" και κάντε κλικ στο κουμπί «Επιστροφές και αξιώσεις». Επιλέξτε την παραγγελία και το ελαττωματικό προϊόν ή αυτό με τα ελλείποντα εξαρτήματα και δώστε μας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες ώστε να επιλύσουμε το ζήτημα το συντομότερο δυνατόν.

Έχετε 14 ημερολογιακές ημέρες από τη λήψη της παραγγελίας για να υποβάλετε αυτήν την αξίωση.

Σημαντική σημείωση: Χρησιμοποιήστε αυτό το κουμπί μόνο για να δηλώσετε την ύπαρξη ελαττωματικού προϊόντος ή προϊόντος με ελλείποντα εξαρτήματα. Είναι υποχρεωτικό να μας ενημερώσετε πριν μας στείλετε πίσω το προϊόν. Αν δεν το κάνετε, η επιστροφή μπορεί να απορριφθεί.

Θα λάβω αυτόματα αντικατάσταση;

Μετά την επανεξέταση, εάν εγκριθεί η επιστροφή, θα σας επιστρέψουμε το πλήρες ποσό που πληρώσατε για το προϊόν χωρίς κόστος επιστροφής, ή, αν υπάρχει διαθεσιμότητα, θα σας αποστείλουμε ένα νέο προϊόν.

Άλλες σχετικές ερωτήσεις:
Top