https://www.funidelia.gr/cart
Η παραγγελία μου
- Πώς μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου,
- Πού βρίσκεται η παραγγελία μου,
- Πώς μπορώ να αλλάξω την διεύθυνση παράδοσης,
- Πώς μπορώ να αλλάξω τα προϊόντα στην παραγγελία μου,
- Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου,
- Πρέπει να λάβω την παραγγελία μου νωρίτερα από την υπολογιζόμενη ημερομηνία παράδοσης. Πώς μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο
- Εύρεση πακέτου που δεν έχει παραληφθεί αλλά εμφανίζεται ως παραδομένο
- Θα ήθελα να ακυρώσω την παραγγελία μου. Είναι εφικτό κάτι τέτοιο,
- Δεν έχω λάβει καμία επιβεβαίωση της παραγγελίας μου. Πώς μπορώ να επιβεβαιώσω ότι η παραγγελία μου έχει υποβληθεί σωστά,
- Έχω λάβει ένα email το οποίο αναφέρει πως η παραγγελία μου έχει ακυρωθεί. Γιατί,
- Τι γίνεται σε περίπτωση που απουσιάζω από το σπίτι όταν επικοινωνήσει μαζί μου η μεταφορική εταιρεία
- Πώς μπορώ να κατεβάσω το τιμολόγιό μου,
- Έχω παραλάβει ένα ελαττωματικό/φθαρμένο προϊόν
- Έλαβα διαφορετικά προϊόντα από αυτά που παράγγειλα.
- Η παραγγελία δεν έχει φτάσει σε συσκευασία δώρου
- Θα θέλατε να ελέγξετε την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας σας,
- Η παραγγελία σας έχει καθυστερήσει,
- Έχω παραλάβει ένα ελλιπής προϊόν / μέρη ή αξεσουάρ λείπουν